Sahabat Setia

Desember 18, 2013

“Del, apa resolusi lo untuk tahun baru nanti?” Tanya Dita
Hmmm pokoknya tahun depan gw harus lulus kuliah, kerja, trusssss…” Della sengaja menggantung kalimatnya hingga membuat Dita penasaran.
“Nikah deh pasti, gila loh masa baru lulus, kerja langsung nikah?” Dita meberondong Della dengan pertanyaan.
“Sembarang nuduh gitu lo, gw tuh mau nyiapin acara buat tahun baru, kira-kira enakknya kita ngapain ya, lo ada ide gak Dit?” Tanya Della.
“Party maksud lo? Atau kita backpackeran aja yuk ke Jogja kebetulan disana temen-temen gw lagi ngadain acara amal” ajak Dita.
“Boleh tuh ide lo, dalam waktu seminggu ini apa bisa kita menyiapkan acara tahun baruan?” kata Della pesimis.

“Semangat dong, pasti bisa deh. Gw yang akan ngurus tiket kereta deh, lo siapin aja perbekalan lo sendiri ya. Hari sabtu gw tunggu di Stasiun Kota ya!” perintah Dita pada Della.
“Serius lo?” Della masih tidak percaya.


“Udah jangan banyak Tanya, lo siapin aja seperlunya. Tapi jangan lupa lo bawa KOPIKO MINICOFFEE, soalnya Cuma itu yang bisa buat kita semangat lagi terutama buat lo” ujar Dita
“Ah lo tau aja kesukaan gw Dit, gw janji deh sabtu gw bakal lihat gw yang seger lagi, semangat lagi, asik lagi, rileks lagi berkat lo sahabat terbaik gw, juga KOPIKO MINICOFFEE sahabat imut gw yang setia” Della mulai semangat lagi.
“Nah gitu dong baru ini Della sahabat gw yang paling oke. Kita sambut tahun baru dengan semangat baru” Kata Dita sambil memeluk Della sahabatnya.



(LF)

9 komentar:

  1. This is a topic that is close to my heart... Thank you!
    Where are your contact details though?

    Also visit my web blog: digital picture frames

    BalasHapus
  2. I was able to find good info from your blog posts.


    Stop by my blog post ... click; broadcastgorillareviews.com,

    BalasHapus
  3. Thanks to my father who told me on the topic of this blog, this blog is actually
    awesome.

    my web site; music-craze.com, ,

    BalasHapus
  4. Genuinely when someone doesn't understand then its up to other viewers that they will
    assist, so here it happens.

    Feel free to surf to my weblog; click (http://jyfyqt.com)

    BalasHapus
  5. Definitely believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get irked while people think about worries that they just don't know about.

    You managed to hit the nail upon the top and defined out
    the whole thing without having side-effects , people could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    Also visit my website - Business Gas Rates ()

    BalasHapus
  6. Remarkable! Its actually remarkable article, I have got much clear idea regarding
    from this paragraph.

    Stop by my web page - thecinemareport.com

    BalasHapus
  7. I'd like to thank you for the efforts you've put in penning this site.
    I am hoping to see the same high-grade content by you in the future as well.
    In fact, your creative writing abilities has inspired me
    to get my own website now ;)

    Feel free to surf to my webpage - logbook loans

    BalasHapus
  8. Nice post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Very helpful information specifically the last part :) I care for such
    information a lot. I was looking for this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.

    my homepage - logbook loans - -

    BalasHapus

Makasih buat jejaknya... ^_^

Diberdayakan oleh Blogger.